UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". 

 

Kontrakty

KONTRAKT NR 1

 

 


 

 


 

Umowa na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu

Data podpisania umowy: 08.10.2010 roku

Wartość umowy: 138.000,00 zł netto + 22 % VAT = 168.360,00 zł brutto

Wykonawca:

INTECH SP. Z O.O., UL. KOŚCIAŃSKA 39, 60-112 POZNAŃ                                                                                                                                                                                                                                                                        tel/fax 061 8320 325
tel. 061 8325 386
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
                      

Informacje ogólne: 

Spółka Intech istnieje od 1989 roku. Od chwili rozpoczęcia działalności zajmuje się obsługą przedsiewzięć budowlanych w zakresie

pełnobranżowego projektowania obiektów uzyteczności publicznej i obiektów budownistwa przemysłowego. Działania firmy

charakteryzuje przede wszystkim troska o środowisko naturalne oraz służenie Inwestorowi pomocą w zidentyfikowaniu potencjalnego

ryzyka zagrożenia środowiska we wczesnym etapie planowanej inwestycji. Dysponuje ona doswiadczonym zespołem specjalistów

zdolnym sprostać najwyższym wymaganiom w projektowaniu i szeroko pojętym doradztwie technicznym.

Zadania Inżyniera:

1)       Występuje w roli Inżyniera Kontraktu dla kontraktu na roboty budowlane.

2)       Prowadzi nadzór inwestorski nad robotami, wykonuje obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora czynności

inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich branż oraz inwestora zastępczego.

3)       Sprawuje specjalistyczny nadzór archeologiczny w przypadku zaistnienia takiej konieczności.

4)       Zarządza i administruje Projektem w szczególności pod względem formalnym, technicznym i finansowym

5)       Rozlicza Projekt w oparciu o umowy, dokumenty finansowe i zasady obowiązujące dla WRPO.

6)       Monitoruje postęp rzeczowy i finansowy Projektu.

7)       Współpracuje z wykonawcami, projektantami, pracownikami Zamawiającego i innymi osobami w sposób, który zapewni 

sprawne zrealizowanie Projektu w założonym czasie i zgodnie z zaplanowanym budżetem i zapewni wykonywanie

zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów, zasad WRPO i z wymogów umowy o dofinansowanie.

8)       Wykonuje czynności konsultingowe i doradcze dla Projektu i Beneficjenta.

9)       Wykonuje inne obowiązki wynikające z treści Umowy.

Inżynier Kontraktu bedzie sprawował swoją funkcję do grudnia 2012 roku.
.

 

 

KONTRAKT NR 2


 

 


 

Umowa na wykonanie robót w ramach inwestycji pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej i

oczyszczalni ścieków w Wojnowicach"

Data podposania umowy: 18.10.2010 roku

Wartość umowy: 6.620.623,11 zł netto + 22 % VAT = 8.077.160,19 zł brutto

Wykonawca:

Maciej i Wiesław Gramowscy ATA-TECHNIK Spółka Jawna 

Osiedle Cechowe 31  64-840 Budzyń

 tel. 67 284 41 84  

fax. 67 284 41 85    

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.     

Informacje ogólne: Firma Ata-Technik powstała w 1991 roku i jest przedsiębiorstwem prywatnym, którego

właściecielami są Maciej, Lucyna i Wiesław Gramowscy. Przedmiotem działalności przedsiębiorstwa są

usługi budowlane w zakresie:

  • generalnego wykonawstwa wszelkich robót inżynieryjnych,
  • kompleksowej realizacji obiektów oczyszczania ścieków (projektowanie - budowa - rozruch - serwis),
  • budowy sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych i deszczowych,
  • kompleksowej realizacji hal przemysłowo - magazynowych i obiektów oświatowych,
  • budowy stacji redukcyjno-pomiarowych gazu i gazociągów średniego i niskiego ciśnienia z rur PE,
  • kompleksowej realizacji ekologicznych kotłowni na paliwo gazowe (projekt - montaż - uruchomienie - serwis),
  • wykonawstwa instalacji gazowych i cieplnych w obiektach mieszkalnych i przemysłowych,
  • budowy i renowacji wałów przeciwpowodziowych

Przedsiębiorstwo ma też ugruntowaną pozycję na rynku lokalnym. Dobre kontakty z władzami samorządowymi i

powiatowymi owocują wzajemnie korzystną pomocą i współpracą w wielu dziedzinach.

Zadania Wykonawcy:

  1. Do obowiązków Wykonawcy należy:

1)       rozpoczęcie robót w terminie 7 dni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy,

2)       zagospodarowanie na własny koszt miejsca składowania materiałów,

3)       utrzymanie porządku oraz ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy,

4)       przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i p.poż.,

5)       wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, obowiązującymi normami

technicznymi, branżowymi i przepisami towarzyszącymi, zaleceniami inspektora nadzoru oraz sztuką budowlaną,

6)       opracowanie bazowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji inwestycji i przedłożenie go

Zamawiającemu w dniu podpisania umowy,

7)       sporządzanie miesięcznych raportów z postępu robót (do każdego siódmego dnia miesiąca następującego

po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy sprawozdanie), zawierających co najmniej następujące informacje:

zestawienie ilości wykonanych i odebranych robót (w danym okresie sprawozdawczym oraz od początku realizacji

umowy), planowane wykonanie robót w kolejnym okresie sprawozdawczym, zaktualizowany harmonogram

rzeczowo-finansowy z odniesieniem do harmonogramu bazowego, dane o zasobach zaangażowanych przez

Wykonawcę w trakcie realizacji, przewidywane płatności w kolejnym okresie sprawozdawczym;

8)       uprzednie informowanie pisemnie Zamawiającego o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu,

9)       pisemne zgłaszanie robót do odbioru zgodnie z § 8 umowy,

10)  uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu po zakończeniu prac i odbiorze robót,

11)  wykonanie po zakończeniu budowy dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w dniu

odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Copyright © 2009-2014 PGKiM KOMOPAL Opalenica.
All Rights Reserved.