UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". 

 

Zgłaszanie awarii - Komopal Opalenica

Zgłaszanie awarii

Awarie wod.-kan. i dotyczące ciepłownictwa

ZASADY ZGŁASZANIA AWARII WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH 

W przypadku wystąpienia awarii sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej fakt ten należy zgłosić telefonicznie lub osobiście (podając miejscowość, miejsce awarii, nazwisko zgłaszającego, nr telefonu).

W dni robocze zgłoszenia przyjmowane są bezpośrednio w Dziale Wod-Kan. w godz. od 7.00 do 15.00 ( budynek Stacji Uzdatniania Wody- ul. Stefana Żeromskiego 25 w Opalenicy) pod numerem telefonu 61 4476617 oraz pod numerem kom. 660 461 806 lub 606 995 821.
Po godzinie 15.00 oraz w dni wolne i święta zgłoszenia można dokonać pod numerem kom. 660 461 806, 606 995 821 lub 606 301 899.

ZASADY ZGŁASZANIA AWARII CIEPŁOWNICZEJ

W przypadku wystapienia awarii ciepłowniczej (brak ciepłej wody, ciepła) fakt ten należy zgłosić telefonicznie (podając miejsce awarii, nazwisko zgłaszającego oraz nr telefonu) pod numerem kom. 602 273 827.

 

 

 

Copyright © 2009-2014 PGKiM KOMOPAL Opalenica.
All Rights Reserved.